sobota, 20 sierpnia 2016


Ostatnio ciągle widzę w internecie postacie z filmu "Legion samobójców".Po krótszym namyśle stwierdziłam, że dowiem się czegoś więcej o jego bohaterach. Od razu spodobała mi się postać Harley Quinn, którą gra piękna Margot Robbie. Momentalnie przyszedł pomysł aby się upodobnić do Harley no bo dlaczegóż by nie ? Zawsze to coś innego niż zwykły look ale co najważniejsze niezła zabawa. I oto też są efekty mojej pracy na zdjęciach poniżej. Mam nadzieje, że post się spodobał. 
Miłego wieczorku :*



Strój i makijaż w pełni wykonany przeze mnie 

13 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia!

    Zapraszam do mnie! Zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<


    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny pomysł :D super charakteryzacja :D

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jaka świetna sesja! Genialny pomysł! ♥Pozdrawiam i zapraszam do siebie! Buziaki!♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny cosplay! Wyglądasz jak ona :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Look i klimat zdjęć są rewelacyjne <3 Jesteś śliczna :) www.roksanary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygooglowałam tą całą Harley i muszę powiedzieć, że wyszło Ci nieziemsko! Gratuluję! :)

    Buziaki ♥
    KWITNĄCA PRZESTRZEŃ

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna sesja! :D Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Co prawda, nie mam pojęcia o kim napisałaś, ale to nie szkodzi. W takim wydaniu z łatwością mogę sobie Ciebie wyobrazić jako bohaterkę filmu o tytule, który podałaś. Wyszło mrocznie... i chyba o to chodziło. Gratulację! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie nowy post, zapraszam :D

    https://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglądasz ! Jak wyjęta z tego filmu ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ten film, uwielbiam tą postać i cosplay wyszedł ci naprawdę świetnie! :) Polecam Suicide Squad z całego serca ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. O ja, mega Ci to wyszło :) Nawet bez przeczytania opisu pomyślałabym, że to Harley, pomimo tego, że kolor włosów miała znacznie jaśniejszy. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz bosko! Harley jest moją ulubioną postacią :D
    Mój kanał na yt
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń