niedziela, 14 sierpnia 2016

Chęć stania się niewidzialnym to coś w sam raz dla mnie, lecz nie jest to możliwe.
Z natury jestem wstydliwa, może dlatego krępuje mnie wzrok innych ludzi podczas gdy jestem fotografowana. Wiele par oczu wpatrzonych w dziewczynę, która zachowuje się nienaturalnie, przybiera dziwne pozy. Wiem, wiem ciężko przejść nie zwracając uwagi . Z tego też powodu do zdjęć najczęściej wybieram zaciszne miejsca. Lecz właśnie fakt, że ta cecha ogranicza w pewnych sytuacjach bądź momentach mobilizuję aby się przełamywać, chociażby nawet stopniowo. Nie zważając na ludzi chcę rozwijać się w tym co lubię robić czyli  być zarówno przed obiektywem jak i  za nim. Tym o to krótkim wpisem mówiącym troszeczkę o mnie i rozpoczynającym post oraz bloga zapraszam do pozostania ze mną na dłużej :*

 

           jacket-H&M/blouse-Samsoe/jeans-Esprit/shoes-Deezee





9 komentarzy:

  1. Super zdjęcia ! :)

    Poklikasz w linki? Odwdzięczam się :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/2016/08/summer-sale-in-sheincom.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w blogowaniu ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najważniejsze to robić to, co lubisz! Tak trzymaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie śliczne, choć ja bym jeszcze podwinęła nogawki. Wtedy byłyby bardziej w moim stylu :D

    minimalistyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. This is so inspiring! I love the post:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne zdjęcia!

    Zapraszam na nowy wpis! Daj znać w komentarzu jak Ci się podoba! :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, to szaro białe zdjęcie przy końcu, wygląda jak wzięte z dużo wcześniejszych lat, wow! Ja też nie lubię, a zarazem wstydzę się pozować do zdjęć przy ludziach. Ich wzrok jest taki "co Ty robisz kobieto".

    http://seethelifeofthisbetterparties.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń