piątek, 7 października 2016

ZAFULook


W tym poście zaprezentuje Wam look, który został stworzony dzięki współpracy z internetowym sklepem ZAFUL .


Paczka przybyła do mnie po ok. 2 tyg. od czasu zamówienia. Wszystko było starannie zapakowane. Szczerze mówiąc byłam pod wrażeniem samego wykonania ubrań oraz akcesoriów jak i ich wyglądem. Zarówno bluzeczka jak i spódnica są w rozmiarze M i leżą idealnie. Spódniczka mimo iż obciskająca jest naprawdę wygodna i godna polecenia. Zaś bluzka ujęła mnie swoimi szerokimi rękawami oraz choker'em który jest na stałe. 

Stylizacja jest elegancka i bardzo kobieca. Odpowiednia na wiele okazji.

Z racji że uwielbiam okulary przeciwsłoneczne ta część paczki najbardziej mnie ucieszyła. Od początku mnie ujęły. Już przez dłuższy czas szukałam okularów w których nie będzie widać oprawek i tam je właśnie znalazłam. 



ZAFUL posiada bloga . Ich strona jest bardzo estetyczna . Zdjęcia produktów są na prawdę dobre. Lecz ja preferuje instagram @zaful gdzie można znaleźć zdjęcia klientek. Zarówno ich blog jak i instagram są bardzo przejrzyste, więc nie ma problemów z poszukiwaniem swoich wymarzonych rzeczy. 


 Blouse/KLIK    Skirt/KLIK  Sunglasses1/KLIK  Sunglasses2/KLIK  

(bardzo proszę o KLIK i z góry dziękuję )







10 komentarzy:

  1. Wow, wow i jeszcze raz wow! Wyglądasz przepięknie! Tak bardzo kobieco, stylowo i elegancko! Figura -łał! Piękne zdjęcia!

    Pozdrawiam cieplutko :*
    Zapraszam w wolnej chwili http://paulina-juni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No no stylizacja pierwsza klasa! Super :) No i gratki za wyróżnienie na insta!
    Pozdrawiam serdecznie,
    MONIQUE

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawa stylizacja:) Nie przepadam za brązową skórą, ale przyznam, że Tobie w niej do twarzy. Okulary rzeczywiście są świetne :) Pozdrawiam serdecznie,

    www.nielegalna-strefa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ale spódnica <3 wygladasz pieknie, idealnie podkreslona figura!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spódnica niezbyt mnie przekonuje, ale bluzka świetna! No i Twoje włosy *.*

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta spódnica przepięknie podkreśliła Twoją figurę :) Bardzo podoba mi się bluzka. Cała stylizacja prezentuje się bardzo kobieco i elegancko. Sądzę, że udana współpraca ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba ta stylizacja, z klasą!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam okazji jeszcze kupować na tej stronie. Stylizacja mi się podoba co prawda spódnica nie w moim stylu, ale na tobie bardzo ładnie wygląda.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Łoooo! Mega przemawia do mnie ta stylówka :)
    Koszula jest cudowna <3
    OBSERWUJĘ :)
    + zapraszam do mnie jesli masz ochotę encantadooo.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń